Terveisiä ystävyysseurakunnasta Raivolasta

Ryhmä iloisia matkalaisia vieraili ystävyysseurakunnassa Venäjällä 2.-4.9.

Ystävyysseurakuntatoimikunnan jäseniä ja vapaaehtoisia vieraili yhdessä kirkkoherran, henkilöstöpäällikön ja tiedottajan kanssa Raivolassa, Venäjällä. Matkan aikana tavattiin paikallisia seurakuntalaisia ja keskusteltiin muun muassa tulevaisuuden yhteistyöstä.

Matkaseurue keittolounaalla ja kahvilla Viipurin kirkolla.

Terijoen kirkossa vietimme yhteistä kaksikielistä jumalanpalvelusta.

Kuulimme Raivolan kirkkoherran terveiset ja keskustelimme yhteistyömahdollisuuksista.

Vierailimme paikallisen seurakuntalaisen kotona. Koti toimii tällä hetkellä Raivolan seurakunnan kokoontumispaikkana. Jätimme Raivolaan ison kasan avustustavaraa: vaatteita, kenkiä, kynttilöitä, kankaita...

Vierailimme Raivolalaisen perheen kotona ja vietimme puutarhassa yhteisen hartaushetken.

Saimme tavata hienoja ihmisiä, joita voimme nyt kantaa ajatuksissamme ja rukouksissamme. Yhteistyö Raivolalaisten kanssa jatkuu edelleen ja toivomme, että saamme vastaanottaa heitä vieraaksi myös Kangasalle.

2016-09-05 15:12:00.0