Kangasala rukoilee 24/3

pe 1.9. klo 0.00 – su 3.9.

Muu tila

Ilmoittautuminen on päättynyt

Rukoilemme yhdessä Suomen, Kangasalan ja Kangasalan seurakuntien puolesta erityisesti jokaisen kuukauden kolmena ensimmäisenä päivänä.

Kangasala rukoilee 24/3 on kuukausittainen rukoustapahtuma. Tapahtuma on yhteiskristillinen ja vapaaehtoisten järjestämä. Kuukauden kolmena ensimmäisenä päivänä Kangasalla asuvia kutsutaan rukoilemaan erityisesti yhteisten asioiden puolesta.

Kukin voi osallistua tapahtumaan kotonaan tai itse valitsemassaan paikassa. Voit varata sinulle sopivan rukousajan yhteisestä doodlesta, johon pääset ilmoittautumislinkkiä klikkaamalla. Jumala kyllä kuulee rukouksemme ilman vuoroja ja sitoumuksia. On kuitenkin rohkaisevaa nähdä, että meitä on monia! Yhteisesti sovittu tapahtuma kannustaa varaamaan aikaa rukoukselle arjen hulinan keskellä. Kokeile rohkeasti - jaksaisitko rukoilla tunnin?

Tärkeimmät rukousaiheemme ovat Suomi, Kangasala sekä Kangasalan seurakunnat. Voit rukoilla myös läheistesi sekä omien henkilökohtaisten asioidesi puolesta.

Vapaaehtoiset lähettävät kuukausittain rukouskirjeen, jossa rohkaistaan ja innostetaan rukoilijoita. Kirjoittaja on monesti ollut jomman kumman seurakunnan työntekijä tai joku aktiivisista vapaaehtoisista. Rukouskirjeessä on usein sekä paikallisen luterilaisen että paikallisen helluntaiseurakunnan ajankohtaisia rukousaiheita, kirjoittajan valinnan mukaan. Voit halutessasi liittyä kirjeen postituslistalle lähettämällä vapaamuotoisen pyynnön osoitteeseen: kangasala.rukoilee@gmail.com

"Me saamme rohkeasti lähestyä Jumalaa uskoen, että hän kuulee meitä, mitä sitten pyydämmekin hänen tahtonsa mukaisesti." 1.Joh:5:14
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö