Päiväkerhohaku käynnissä nyt!

Ensi syksynä jälleen kerhoillaan! Ilmoita 3-5-vuotias lapsi mukaan päiväkerhoon!
Lapsi päiväkerhossa

Kangasalan seurakunnan päiväkerhohaku on käynnissä. Päiväkerhot ovat suunnattu 3–5-vuotiaille lapsille, jotka ovat omatoimisia wc- ja ruokailutilanteissa. Kerhopaikkoja jaettaessa 4–5-vuotiaat lapset ovat etusijalla.

Kerhotoiminta käynnistyy syksyllä. Kerhokaudelle 2018−2019 voivat hakea 3-vuotiaiden kerhoon vuonna 2015 syntyneet, 4-vuotiaiden kerhoon vuonna 2014 syntyneet ja 5-vuotiaiden kerhoon vuonna 2013 syntyneet lapset.

Kerhoja järjestetään Huutijärvellä, Ruutanassa, Sahalahdella, Suoramalla ja Vatialassa.

Kerhot kokoontuvat kaksi kertaa viikossa. Kerhopaikkaa haetaan yhdeksi lukuvuodeksi kerrallaan. Kerhotoiminta on maksutonta. Ryhmiä ohjaavat koulutetut lastenohjaajat.

Kavereita, leikkejä ja Raamatun kertomuksia

Päiväkerhotoiminta on suunniteltu lapsen kokonaisvaltaisen kasvun tukemiseksi. Yhdessä ihmetellen hiljennytään ja tutustutaan Raamatun kertomuksiin. Kerhossa leikitään, lauletaan, liikutaan, askarrellaan ja ulkoillaan.

Päiväkerhotoiminta on monipuolista: kerhot sisältävät hartauden, leikkiä sisällä ja ulkona, liikuntaa, askartelua, musiikkia ja satuhetkiä. Lapset tuovat mukanaan pienet terveelliset eväät, jotka nautitaan kerhon aikana.

Haku päiväkerhoon 31.3.2018 mennessä

Päiväkerhoihin haetaan sähköisellä lomakkeella, joka löytyy osoitteen kangasalanseurakunta.fi/tule-mukaan/lapsille-ja-lapsiperheille/paivakerhot kautta sekä suoraan tästä linkistä Päiväkerhohaku Kangasalan seurakunta. Ensimmäisestä linkistä löydät myös lisätietoa lapsityön toiminnasta.

Hakuaika päättyy 31.3.2018, minkä jälkeen ilmoittautumislomake sulkeutuu.

Lisätietoja lapsityönohjaaja Tiia Ritolalta, tiia.ritola@evl.fi, p. 040 309 8050.

Tervetuloa mukaan kerhoon!

2018-03-14 11:29:00.0