Marko Sagulinilta uusi raamattuluentosarja kirkkovuoden teksteistä

Pastori Marko Sagulin suositut luentosarjat saavat jatkoa. Torstaina 25.1.2018 alkava luentosarja käsittelee kirkkovuoden tekstejä. Luennoilla syvennytään tulevan sunnuntain teksteihin.
Marko Sagulin

− Luennot ovat itsenäisiä kokonaisuuksia, joten mukaan voi tulla yksittäisillä kerroillakin ilman aikaisempaa osallistumista. Syvällistä raamatuntuntemusta ei tarvita, mutta ahaa-elämyksiä on tarjolla konkareillekin, Sagulin rohkaisee.

Viikoittainen raamattuluento on kaikenikäisille seurakuntalaisille tarkoitettu, kansantajuinen ja antoisa tapa pureutua Raamattuun. Luennon jälkeen on mahdollisuus jäädä keskustelemaan. Jatkokysymyksiä voi esittää myös Sagulinin ylläpitämällä nettipapin palstalla osoitteessa nettipappi.net.

Luennot ovat kuultavissa jälkikäteen osoitteessa kangasalanseurakunta.fi/kotikirkkokanava sekä seurakunnan youTube-kanavalla.

Tilaisuus kestää tunnin. Paikkana toimii nuorisotila Parkki osoitteessa Puusepäntie 31.

Raamattuluentosarja kirkkovuoden teksteistä torstaisin kello 18 nuorisotila Parkissa.

Fri Jan 19 12:04:00 EET 2018