Nooan arkki -lapsiperhetapahtumassa puuhaa koko perheelle

Suoraman seurakuntakeskus täyttyy 28.10. puheensorinasta, naurusta ja leikistä, kun Nooan arkki -tapahtuma tuo lapset ja aikuiset yhteen.
Nooan arkki

Iltapäivän aikana on ohjelmassa muun muassa työpajoja, joissa pääsee askartelemaan, leikkimään, laulamaan ja onkimaan sekä seuraamaan Nukketeatteri Sananjalan esityksiä.

– Pomppulinna, ilmapallot ja herkulliset tarjoilut saavat varmasti hymyn huulille kaikille. Tapahtumassa on sekä ohjattua toimintaa että vapaampaa yhdessäoloa. Kaiken ikäisille löytyy kivaa tekemistä; pienimmätkin konttaajat on huomioitu omalla leikkihuoneella. Kyseessä on Kangasalan seurakunnan suurin lapsiperheille suunnattu tapahtuma, jota ei kannata jättää väliin, perhetyönohjaaja Jenna Naukkarinen iloitsee.

Nooan arkki -lastentapahtuma on osa Kangasalan seurakunnan 650-vuotisjuhlavuotta, joka huipentuu loka-marraskuun taitteessa olevaan juhlaviikkoon. Juhlavuoden päättää virallisesti Riemun Majatalo-ilta Kangasalan kirkossa 5.11.

Nooan arkki -lastentapahtuma ja sen tarjoilut ovat maksuttomia.

Nooan arkki- lapsiperhetapahtuma Suoraman seurakuntakeskuksessa lauantaina 28.10. klo 14–18. Vapaa pääsy! Suoramantie 9, Kangasala.

2017-09-28 11:24:00.0