Kirkkovaltuuston puheenjohtajisto sekä uusi kirkkoneuvosto valittu

Kirkkovaltuuston puheenjohtaja vuosille 2017-2018 on Timo Keskinen ja varapuheenjohtaja on Riina Sarkanen.

Kirkkoneuvoston varapuheenjohtajaksi valittiin Torsti Tulenheimo.

Puheenjohtajan nuija

Kirkkovaltuusto valitsi kokouksessaan torstaina 26.1 puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan seuraavalle kaksivuotiskaudelle 2017-2018. Lisäksi kirkkovaltuusto valitsi  kirkkoneuvoston jäsenet ja varajäsenet samalle ajanjaksolle.

Valtuustokausi kestää neljä vuotta, mutta aina kahden vuoden jälkeen valtuusto valitsee puheenjohtajistonsa uudelleen. Kirkkovaltuusto päätti pitää puheenjohtajistonsa samana valtuustokauden loppuun. Valtuuston puheenjohtajana jatkaa Timo Keskinen ja varapuheenjohtajana Riina Sarkanen.

Kirkkovaltuusto valitsi myös seuraavalle kaksivuotiskaudelle kirkkoneuvoston jäsenistön ja varapuheenjohtajan. Kirkkoneuvoston puheenjohtajuus kuuluu aina kirkkoherralle.

Kirkkoneuvoston kokoonpanossa tapahtui joitain muutoksia; Torsti Tulenheimo jatkaa Tapio Perttulan jälkeen kirkkoneuvoston varapuheenjohtajana. Uusina kirkkoneuvoston jäseninä aloittavat Henriikka Tarri, Sirkka Tuhola ja Juhani Yli-Hinkkala.

Kirkkoneuvosto 2017-2018 (varajäsen suluissa)

Torsti Tulenheimo vpj.                     (Timo Koivukangas)
Jukka Hirvonen                                  (Jyrki Jaakkola)
Pirjo Mäkijärvi                                    (Helka Lumijärvi)