Uudet työntekijät siunattiin työhön

Ensimmäisen adventtisunnuntain messussa su 27.11. juhlittiin seurakuntamme uusia töntekijöitä.

Messussa siunattiin työhön emäntä-vahtimestari Kaija Parkkonen, henkilöstöpäällikkö Sari Lehtinen, suntio Juuso Kosola, kahvilatyöntekijä Anette Rahkola, vapaaehtoiskoordinaattori Eveliina Sydänlähde, lastenohjaaja Pirkko Hämäläinen sekä tiedottaja Tiina Mylläri.

Messun jälkeen juhlittiin yhdessä kakkukahvien merkeissä Kirkonkylän srk-kodissa.

Kirkkoherra Seppo Jarva iloitsi uusista työntekijöistä ja toivotti jokaisen tervetulleeksi palvelemaan omalla paikallaan.

- Työntekijät tarvitsevat tukea ja kannustusta työkavereiden ohella myös koko seurakunnalta. Jokaisen esirukous on tärkeä. Muistakaa heitä iltarukouksin, Jarva kehotti seurakuntaa.

Seurakunnan uudet työntekijät siunataan työhön kerran vuodessa, ensimmäisen adventtisunnuntain messussa.

Hyvää alkanutta adventinaikaa ja joulun odotusta koko seurakunnalle!

2016-11-28 13:10:01.0