Ilmoittaudu ja tule mukaan!

Haku päiväkerhoon

Haku kauden 2024-2025 päiväkerhoihin alkaa pe 15.3.2024 kello 9.00 ja päättyy su 31.3. kello 23.59.
Lisätiedot: tiia.ritola(at)evl.fi
Hakulomake päiväkerhoihinLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Päiväkerhopaikkaa voi hakea sen vuoden syksystä kun lapsi täyttää 3 vuotta tai kevätkaudella lapsen täytettyä 3 vuotta.

Joskus ikärajasta voidaan hieman joustaa perustellusta syystä, erillisen harkinnan mukaan, jos kerhoryhmässä on tilaa. Etusijalla ovat kuitenkin 3-5 vuotiaat.

Aikuisripari

Aikuisten oma ripari järjestetään Pyysalossa 26.-28.4.2024. Leirin ohjelmassa on mm. tutustumista, keskustelua, opetusta, hartauksia, iltaohjelmaa, laulua, saunomista sekä tietysti hyvää ruokaa ja yhdessä hengailua.

Leiri alkaa perjantaina n. klo 16 ja päättyy sunnuntaina klo 12 tienoilla. Leirille odotetaan sitoutumista koko viikonlopuksi. Minimi-osallistujamäärä on 7-8 hlöä, maksimi 25 hlöä. Hinta koko viikonlopulta on 50€. Ilmoittaudu mukaan.

Lisätietoja saa Petri Lassilalta: petri.lassila@evl.fi / 040 309 8110

Kirjepyhäkoulu

Lähde mukaan seikkailuun Luukas ja Tumppu Leijonan, Sannin ja Anun kanssa pyhäkoulun ihmeelliseen maailmaan!

Kirjepyhäkoulu tuo pyhäkoulun kotiisi laulujen, tehtävien ja Raamatun kertomusten myötä.
Vihkon tehtävät on suunniteltu erityisesti 4-10 vuotiaille, kirjepyhäkoulu on kuitenkin sallittu kaiken ikäisille. Voit tilata kirjepyhäkoulun lapsellesi, kummilapselle tai lapsenlapselle, joka kuuluu Kangasalan seurakuntaan.

Kirjepyhäkoulu on maksuton.

Ilmoittaudu KirjepyhäkouluunLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Perhetalon lukupiiri

Perhetalon lukupiiri tarjoaa mahdollisuuden kirjallisuudesta, ihmisyydestä ja elämästä keskustelemiseen. Ilmoittaudu mukaan sähköpostilla Laura Niskalle, niin saat tiedot luettavasta kirjasta. Kevään aikana tapaamme tiistaisin klo 18-20 Perhetalolla 6.2., 19.3., 29.4. sekä 28.5. Huhtikuun tapaaminen poikkeuksellisesti jo maanantai-iltana Suoraman seurakuntakeskuksessa ennakkoon ilmoitetun tiistain 30.4. sijaan.

Parisuhteen keväthuolto 4.5. Perhetalolla

Vietä parisuhdetta syventävä päivä kumppanisi kanssa ja tule mukaan parisuhteen keväthuolto päivään Perhetalolle lauantaina 4.5. klo 12-15.
Tarjolla välipalaa. Ennakkoilmoittautuminen 26.4. mennessä.

Päivän ohjelma koostuu yhteisistä keskusteluista ja ohjatuista työskentelyistä, jotka pohjautuvat Parisuhteen palikat -materiaaliin sekä niistä Kangasalan seurakunnassa kehitettyyn Parisuhteen kuntokartoitukseen. Päivässä mukana seurakunnan perheterapeutti Laura Niska. Ilmoittaudu mukaan.

Lasten ja perheiden kesäleirit

Leirien tiedot ja ilmoittautumislinkit löytyvät Lasten kesä sivulta. Samalla sivulla on tiedot kesäkerhoista. Lasten kesä sivulle tästä linkistä!

Ihmisiä leirinuotiolla